marți, 25 octombrie 2011

Bă ce amuzant sunt! :))

Reclamă la iaurt nu mai făcusem până acum pe un blog de travel, dar până la urma urmei de ce nu? Că doar iaurt manânc destul de des în călătorii, iar Danone are o campanie foarte mişto de lansare a iaurtului Cremoso în care îşi îndeamnă consumatorii să aleagă noua aroma care va fi lansată, oferind şi nişte premii foarte atractive participanţilor. Mai multe detalii pe site-ul promotiei. Eu zic să participaţi că sigur n-aveţi încă planuri de revelion.
Iar legatura cu blogul de travel e că am şansa ca Danone să mă trimită în călătorie la Paris sau la Amsterdam. Diferenţierea între astea două destinaţii se face  pe http://blogjuan.ro/ unde cică eu trebuie să demonstrez că sunt amuzant sau romantic, de parcă ambele în acelaşi timp nu se poate. Oricum având în vedere antecedentele, şi daca aţi citit măcar ultima mea postare, probabil sunteţi de acord că la partea cu romantismul mi-ar fi destul de greu să mă încadrez.
Deci, dacă sunteţi de acord cu mine, mă consideraţi al naiba de amuzant, şi vreţi să mă trimiteţi la Amsterdam să vă povestesc mai pe larg decât am povestit aici despre ce se întamplă p-acolo, VOTAŢI-MĂ AICI pe http://blogjuan.ro/ la ăia amuzanţi, în stânga jos.

PS:  pentru femeile care citesc aici mă vad nevoit să menţionez că  fac doar mişto, eu fiind cel mai mare romantic din lume. Romeo, Don Juan şi cu Banderas îşi dau pumni în gură dacă e să se compare cu mine la romantism.

Un comentariu :

  1. Ai un vot de la mine. Sper sa ajungi sa vizitezi din nou Amsterdamul pentru ca sunt multe lucruri frumoase pe care inca nu le-ai descoperit.

    RăspundețiȘtergere

Simte-te ca Ilie Dobre:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...